mandag den 11. august 2014

En tur i biografen

I går var det biografernes dag. Den dag er det muligt, at komme i biografen til halvpris. Et tilbud som mange benytter sig af. Jeg selv har også benyttet mig af muligheden nogle gange. I går var til forpremiere på Niels Arden Oplevs nye film "Kapgang". En film som handler om en teenagedreng i midten af 70'erne. Om en spirende seksualitet, samtidig med at han skal konfirmeres mister han sin mor. I filmen ser man alt udfra hovedpersonens perspektiv. Hvordan det at komme i de voksnes rækker, men som hans lærer og nye nabo i slutningen af filmen sige "Du er jo stadigvæk en dreng".
Det er en rigtig god og underholdende film, med gode teen-age skuespiller, men også med en perlerække af landets mest kendte skuespiller. Det er en film, hvor jeg sammen med resten af salen ikke kunne lade være med at grine. Det er et sjovt manuskript som bliver leveret perfekt af alle de medvirkende. I går skrev jeg på min facebookprofil, at det var den bedste og sjoveste film jeg længe havde set, og det er det også. Hvis man kunne lide "Drømmen" vil man også elske "Kapgang"


Med Kreative Hilsner Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer