fredag den 1. august 2014

En juli der røg afsted



I juli har det stået på flytning, hvilket har taget rigtig meget af min tid. Nu hvor det er overstået er jeg super glad for at flytte. Jeg har fået en noget større lejlighed med eget køkken og bag, hvilket er fuldstændig vidunderlig.
Det er blevet til ganske lidt kreativt, men i går fik jeg lavet min anden 3D origami svane. Jeg har fået hjælp gennem youtube klip, men har hovedsagligt selv designet den. 3D origam er en tidskrævende, men billig hobby som kun kræver kopipapir. Ved at søge på youtube kan man finde en masse gode vejledninger til svaner og meget andet.
Jeg ved ikke hvornår jeg igen får tid til at blogge, da august kommer til at gå med arbejde, fester og være tutor for de nye studerende på mit studie.
Med Kreative Hilsner Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer