fredag den 15. marts 2013

Halvvejs til de 30

Nej det er ikke mig der er halvvejs til de 30.. Der er kun 4 år til at 20'erne er slut:(.. Nej det er min giveaway som har fået 15 faste læsere via Google Friend Connect, som desværre lukker pr. 1. juli.. Så må jeg og andre blogger finde andre græsgange for at følge hinanden. Da Millermus har valgt at følge mig via Bloglovin blev det måske det mulige svar efter den 1. juli. Men så er der lige hvordan virker det? Det forsøger jeg så lidt med, og satser på at jeg finder ud af det. Jeg anede jo heller ikke noget om blogger før oktober 2012 så det kommer nok. 

Men det er fremtiden og lidt andet.. Nu kommer vi til dagen kreative ide som omhander dåser med låg som er lavet af blikdåser og derefter pyntet. Den med de gule blomster til venstre er før blevet vis på bloggen i dette indlæg. Men nu har jeg så fået lavet to nye. Den store er lavet af en dåse hvor der har været ananas i, og i den lille har der være tomaspure. 
Som I måske kan se er den store lavet af et stykke stof. Stoffet er et stykke stof som var på et dynebetræk, desuden kan I vinde et stykke af stoffet ved at deltage i min give away her. Jeg har gået er gået efter samme fremgangsmåde ved låget som ved det forrige indlæg om låg med dåse. Men da det er stof har jeg riet stoffet fast på låget i stedet for at lime. Jeg har sat bånd rundt for at dække trævlerne i stoffet. 
Den lille lyserøde som jeg er meget glad af er lavet i papir og så er der sat bånd på som pynt. Jeg har valgt ikke at sætte en perle i foroven, da jeg synes det ville være flottere med et satinbånd. Satinbåndet er sat fast ved at lave et hul med en hultang på det ene låg og så lave en lykke rundt om en blyant. På bagsiden er der slået en knude.  
Ved den første dåse brugte jeg flyende lim og lærte at det skal man aldrig (jeg vidste det egentlig godt i forvejen) gøre. Til de to andre har jeg brugt dobbeltklæbende tape, og det er meget bedre og 1000-gange lettere at gøre. 
Indtil videre vil jeg sige tak til jer der allerede har tilmeldt sig min giveaway. Jeg er rigtig glad for at der allerede er flere tilmeldte end sidste gang. Men hvis du endnu ikke har tilmeldt dig kan du bare gøre det via dette link
God weekend.. Ses snart igen.. 
Her er de alle tre samlet.. Min favorit er nok den lyserøde
Den med stof er nu også fin.. husk du kan vinde stoffet via dette link


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer