søndag den 13. januar 2013

Blomster eller Flower Power

I går skrev jeg, at jeg var blevet bidt af Pinterest så der kommer lige et indlæg til, hvor jeg har fundet ideen på pinterest. Ideen stammer fra en kinesisk hjemmeside, men heldigvis er det en billed diy så den er let at lave. Jeg fandt en masse rester stof og fik lavet en masse små blomster. Jeg har lavet en cirkel på ca. 5 cm i diameter. Jeg fandt desuden ud af at det er lettest hvis man bruger tynde stoffer, da hullet i midten derved bliver mindre. Af knapper har jeg brugt en masse jeg havde i forvejen, og som var svære at bruge til andet, da jeg kun havde en af hver knap.

Til slut vil jeg sige 1000-tak til alle de mennesker der har været inde på min blog, og forhåbentlig fundet inspiration til mange timers kreativ hygge. I går var den dag, hvor jeg havde aller flest seer, lidt over 100 så det går stødt fremad for min blog. Jeg var rigtig glad da jeg tidligere på ugen passerede de 1000 visninger. Så mange gange tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer